5 אפליקציות לעצמאיים שאתם פשוט חייבים להתקין

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

הקמתם עסק קטן שמונה כעת בעיקר עובד אחד, שהוא גם המנהל, גם סמנכ”ל הכספים, גם מנהל השיווק וגם העובד הפשוט, זה שעושה את העבודה הטכנית ומספק שירות ללקוח. אלא שניהול המערך המורכב הזה מחייב יכולות תמרון ובעיקר הרבה מאוד כלים שיעזרו לעצמאי להתמודד עם האתגרים הרבים שצפויים לו בדרך. אם כן, גם אם אתם כבר ותיקים בשטח וגם אם אתם נמצאים בשלבי התכנון של העסק שלכם, לפניכם כמה אפליקציות לעצמאיים שישדרגו לכם את החיים, ובעיקר את העסק.

 

אפליקציות לעצמאיים שמחייבים כרטיסי אשראי

יותר ויותר עסקים, גם גדולים וגם קטנים, מציעים היום אפשרות טובה ונוחה ללקוחותיהם, והיא האפשרות לבצע סליקה בכרטיס אשראי. גם אם נדמה לכם שמחדר העבודה הקטן עם הקירות המתקלפים אתם לא ממש יכולים להציע ללקוח לגהץ את הכרטיס, הגיע הזמן שתגלו עד כמה אתם טועים. אפליקציה לסליקת אשראי היא נפוצה הרבה יותר היום, וגם אתם יכולים להצטרף לטרנד הזה מאוד בקלות עם אפליקציית Z-credit, למשל.

 

האפליקציה שתעזור לכם להתמקד יותר

כמעט כל עצמאי שעובד מהבית יעיד שהקושי הגדול שלו הוא הקושי לשמור על ריכוז לאורך זמן. הודעות, מיילים וטלפונים מגיעים כמעט ללא הרף, לצד עדכונים ממשחק הטניס החשוב שמתנהל במקביל או דיווחים על אירועים אקטואליים מרכזיים. כל אלה חשובים בהחלט, אבל הם גם מקשים עליכם לעבוד, וזו בדיוק הסיבה שקיימות אפליקציות לעצמאיים כמו 30/30, זו שבזכותה תוכלו לעבוד בראש שקט יותר למשך זמן מוגדר, בלי התרעות, והיא גם תגדיר לכם הפסקה ברורה, כזו שאתם אולי לא מקפידים עליה לבד.

 

אפליקציות לניהול שעות העבודה

בין אם אתם מעניקים שירות ללקוחות לפי שעה, ובין אם יש לכם עובדים או פרילנסרים שמספקים שירותים באופן הזה, אפליקציית ניהול שעות עבודה היא פשוט פתרון מעולה. עם האפליקציה הזו תוכלו לדעת בדיוק כמה אתם משקיעים על כל פרויקט וכמה אתם צפויים לשלם לעובד שלכם. כך תדעו האם הפרויקטים שלכם רווחיים וגם תלמדו לתמחר טוב יותר את הפרויקטים הבאים שלכם.

 

אפליקציה לניהול חשבון הבנק

סביר להניח שאתם לא ממש מגדירים את האפליקציה של ניהול חשבון הבנק שלכם כאחת משלל אפליקציות לעצמאיים, אבל האמת היא שעבור העסק הקטן זהו יישום שאי אפשר להתנהל בלעדיו. בעולם שבו אתם נדרשים להיות עם היד על הדופק, לעקוב אחר תשלומי הלקוחות, להעביר תשלומים לספקים שלכם, להזמין פנקסי צ’קים ולשלוט בתזרים המזומנים שלכם, אפליקציית הבנק היא חיונית בדיוק כפי שעצם קיומו של חשבון בנק הוא חיוני.

 

ניהול הפייסבוק העסקי

לבסוף, אתם בוודאי מנהלים דף פייסבוק עסקי – ואם לא, זה בדיוק הזמן להתחיל. כדי לעזור לכם לנהל את הדף גם מרחוק, להעלות תמונות כשאתם בשטח או להגיב ללקוחות בזמן אמת, פותחה אפליקציית Pages לאנדרואיד ולאייפון שמציעה לכם את כל הכלים הנחוצים לניהול הדף העסקי שלכם בקלות, מכל מקום.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme